FANDOM

Kupno nowych gierEdytuj

Gry planszowe w ostatnim czasie przeżywają prawdziwy renesans. Powoduje to ciągłe powstawanie nowych sklepów z grami zarówno w internecie jak i stacjonarnych. Sklepy internetowe często mają korzystniejsze ceny, niż stacjonarne, jednak w sklepach stacjonarnych często istnieje możliwość „przetestowania” lub wypożyczenia gier, tak więc każdy musi samemu zdecydować na czym bardziej mu zależy.

Przydatne narzędziaEdytuj

  • www.i-szop.pl - Porównywarka cen gier planszowych, posiada bardzo bogatą bazę sklepów.

Sklepy internetoweEdytuj

  • www.rebel.pl - Jeden z największych sklepów, posiada bardzo bogatą bazę gier z licznymi odnośnikami do recenzji każdej z nich.
  • www.3trolle.pl - Jego zaletą są dobre ceny, bogata oferta gier, program rabatowy dla stałych klientów oraz pojawiające się cyklicznie w internecie kody rabatowe, którą łączą się z programem rabatowym dla stałych klientów.
  • Lista sklepów internetowych

PromocjeEdytuj

Internetowe sklepy z grami planszowymi często organizują promocje i udostępniają kody rabatowe. Najlepszym miejscem na ich znalezienie jest specjalnie utworzony w tym celu dział na forum gier planszowych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki