FANDOM

Kupno używanych gierEdytuj

Wielu fanów gier planszowych posiada bardzo bogate kolekcje liczące kilkadziesiąt a nawet kilkaset pozycji. W miarę upływu czasu kolekcje rosną, aż do napotkania często fizycznych barier (miejsce w szafie jest ogarniczone), co wymusza sprzedaż części kolekcji (z reguły tej rzadziej używanej). Powoduje to, że rynek wtórny gier planszowych jest żywy i często można kupić grę, która została rozegrana dwa, jeden lub nawet zero razy. Spora część kolekcjonerów bardzo pedantycznie traktuje swoje tytuły, używa koszulek do kart w celu ich ochrony, co powoduje, że używane gry od takich osób są prawie nie do odróżnienia od nowych ze sklepu - nie jest to jednak regułą.

Linki do giełd z gramiEdytuj

  • forum z grami planszowymi - Bardzo aktywne forum, na którym można znaleźć wiele tytułów. Sprzedaż nie jest sformalizowana i odbywa się przez przesyłanie sobie prywatnych wiadomości, jednak większość sprzedających ma długą historię na forum oraz sprzedaje tytuły partiami, co czyni sprzedaż relatywnie bezpieczną i incydenty należą do rzadkości.
  • allegro - Znana giełda, posiada również dział z grami planszowymi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki